Teatret Maskens "Kan du holde på en hemmelighed?" lugter svært af kampagne, men forestillingen som helhed er moderne, mytisk og meningsfuld.
Scenografien i Aalborg Teaters ”Snefald” er importeret fra Odense Teater, der havde mere held med sin opsætning af forestillingen sidste år.
Alle personerne i Odense Teaters familieforestilling ”Ronja Røverdatter”, er søde og sympatiske, og derfor er der ikke rigtig noget på spil.
Den folkelige krimikomedie ”Kiksekartellet” på Vendsyssel Teater er desværre hverken krimispændende eller komediesjov nok.
Julekalenderen ”Snefald” fungerer vældig godt i teaterversionen på Odense Teater, hvor handlingen er skåret ned til to velfortalte timer.
Virkemidler og visuelle valg kolliderer i ”Mio, min Mio” på Odense Teater, mens Mathias Sprogøe Fletting imponerer som den 9-årige Mio.
Folketeatret besøger Aarhus Teater på sin turné med komedien "De lystige koner". Det er Shakespeare på underholdende og folkelig vis, men ikke på det komiske niveau, som komedien har potentiale til.
På en tvivlsom rejse til Narnia. Eventyrforestillingen ’Narnia' - med undertitlen 'Løven, heksen og garderobeskabet' - på Aarhus Teater bliver ikke nær så fortryllende og fantasifuld, som man kunne forvente.
Musikhuset Aarhus og Betty Nansen Teatret præsenterer et mislykket forsøg på at skabe en musical ud af Susanne Biers "Efter brylluppet".
Familievenlig gyserkomedie på Aarhus Teater. På Aarhus Teater kan børn og voksne nu og frem til jul opleve Bjarne Reuters uhyggeligt spændende ”Fakiren fra Bilbao” med en blændende Jacob Madsen Kvols i titelrollen.