Når der er nonner på scenen, har vi en fest, men resten af musicalen ”Sister Act” på Det Ny Teater præges af tekniske fejl og dårlig smag.
Det er åbenbart den sidste sæson med ”Pladderhumorister”, men det får ikke de fire dygtige satirikere til at forfalde til sentimentalitet.
Det er uklart, hvem Ishøj Teaters forestilling "Hvor ærten?’ henvender sig til, men de fysiske gags og de gode sange underholder de fleste.
Vi bliver inviteret til at grine ad den midaldrende mand, når Troels Malling, Jacob Weble og Kristian Holm Joensen spiller ”I frit forfald”.
Sara Viktoria Bjerregaard og Silas Holst imponerer i hovedrollerne i den popspækkede kærlighedstragedie ”Moulin Rouge” i bohemernes Paris.
Tværkunstnerisk musical med rappere, dansere og skuespillere portrætterer ikonet Natasja igennem reggae- og dancehall-musik i mesterklasse.
De kongelige kriser bliver enten bagatelliseret eller ignoreret i den tre timer lange glorificering af Dronningen i musicalen ”Margrethe”.
Skæve og originale greb på aktuelle emner kendetegner det 50 år gamle Hjørringrevyen, der ikke ligner nogen andre sommerrevyer i Danmark.
”Stormen” er ikke det samme syrede og grotesk morsomme Shakespeare-ballade, som det plejer at være, når Shakes tager fat på klassikerne.
Der er god og rutineret underholdning i det genopståede Tivolirevyen, der dog mest forsøger at fastholde dét, vi kendte fra Cirkusrevyen.