Der er skruet op for folkelighed og pop-hits i 00'er-musicalen "Dig & mig for altid" på Aarhus Teater.

Forestillingen kommer ærligt talt dårligt fra start, da titelsangen "For altid" (Medina) og efterfølgende "Undskyld so" (L.O.C.) så at sige åbner ballet. Vi befinder os i en kirke med 00'er-kirkeinteriør og i pastelfarvet scenografi og lysdesign. Ind springer en gruppe unge mennesker med selfie-stænger, og det hele lugter lidt af plathed, kliché-musical og tivolirevy, mens man forsøger at forstå, hvordan det her skal blive til en forestilling om at 'gå igennem ild og vand' for kærligheden.
Pludselig kommer et flygtningepar med en baby på armen ind i kirken for at få kirkeasyl, imens to betjente er på jagt efter dem.
Artiklen fortsætter. Opret abonnement, eller log ind for at læse videre.
Vælg din prisSom abonnent får du ubegrænset adgang til mortenhede.dk, og du bestemmer selv prisen. Abonnementet fornyes månedligt.
Du kan til enhver tid opsige abonnementet eller ændre dit månedlige beløb. Som abonnent modtager du også en ugentlig oversigt over udgivelser på mortenhede.dk via e-mail. |
Er du allerede abonnent? Log ind her.
Denne artikel omhandler: Aarhus Teater, Bjarne Olsen, Ida Maria Rydén, Joakim Pedersen, Kenneth Kreutzmann, Lars Bom, Lars Gaarde, Line Krogholm, Mads Hjulmand, Mikala Bosetti, Minh Le Shingara, Niels HP, Pernille Højmark, Rikke Juellund, Veronika Krøll Voetmann