Nanna Cecilie Bang sætter ord på vores bekymringer og tanker i "En guide til en (lidt) lysere fremtid", der forsøger at finde lyset i mørket.
Herligt poppet og moderne gendigtning af Askepot-eventyret i "Askepot - The Musical", der imponerer mere, end man har turdet håbe på.
Mads Skjern fik succes i Korsbæk ved at fabrikere høj kvalitet til rimelige priser, men med "Matador - The Musical" er det endt lige omvendt.
Musicalversionen af Kay Pollaks Oscar-nominerede film ”Som i himlen” savner nogle af filmens nuancer, men musikalsk er den i verdensklasse.
Musicalen ”Jersey Boys” om rockfænomenet The Four Seasons genopliver hits på stribe, men historien om bandet bliver udramatisk og forhastet.
Pink Floyd-teaterkoncerten ”Another Brick in the Wall, Part 5” på Østre Gasværk Teater sprænger rammerne for, hvad dansk teater kan formå.
Når der er nonner på scenen, har vi en fest, men resten af musicalen ”Sister Act” på Det Ny Teater præges af tekniske fejl og dårlig smag.
Fredericia Musicalteater har moderniseret kvindesynet i "Charles tante", men ellers dyrker den det bedagede, som forvirrer helhedsoplevelsen.
Teknisk overskud præger "Natten - en teaterkoncert" på Aarhus Teater, der trods dygtighed savner genkendelighed og gedigne wow-oplevelser.
Sara Viktoria Bjerregaard og Silas Holst imponerer i hovedrollerne i den popspækkede kærlighedstragedie ”Moulin Rouge” i bohemernes Paris.