Det Kgl. Teaters "Billy Elliot the Musical" har skønne medvirkende og en ekstremt vellykket scenografi, men vi savner klarhed i fortællingen.
Cirkusrevyen ligner stadig en revy i forandring til det bedre, selvom dette års forsøg ikke helt kommer på højde med sidste års kæmpesucces.
Herligt poppet og moderne gendigtning af Askepot-eventyret i "Askepot - The Musical", der imponerer mere, end man har turdet håbe på.
Mads Skjern fik succes i Korsbæk ved at fabrikere høj kvalitet til rimelige priser, men med "Matador - The Musical" er det endt lige omvendt.
Musicalen ”Jersey Boys” om rockfænomenet The Four Seasons genopliver hits på stribe, men historien om bandet bliver udramatisk og forhastet.
Inflationens trængte familier tager sagen i egen hånd i farcen ”Vi betaler ikke!”, der spiller i en aktuel oversættelse på Nørrebro Teater.
Tværkunstnerisk musical med rappere, dansere og skuespillere portrætterer ikonet Natasja igennem reggae- og dancehall-musik i mesterklasse.
De kongelige kriser bliver enten bagatelliseret eller ignoreret i den tre timer lange glorificering af Dronningen i musicalen ”Margrethe”.
Det kunne godt ligne starten på en ny æra for Cirkusrevyen, der imponerer med originale numre, wow-scenografi og nye koryfæer på scenen.
Der er vidunderlige solister og æstetiske wow-oplevelser i musicalversionen af ”Pretty Woman”, men historien er helt ude af trit med tiden.