Cirkusrevyen har måske aldrig været smukkere
Det kunne godt ligne starten på en ny æra for Cirkusrevyen, der imponerer med originale numre, wow-scenografi og nye koryfæer på scenen.

Det er ingen hemmelighed, at Ulf Pilgaards pensionering efterfulgt af Lisbet Dahl og James Prices pludselige og lidt løjerlige hop over til det reetablerede Tivolirevyen, har sået tvivl om Cirkusrevyens plads på toppen af dansk revy. Og da stormen Otto i februar rev teltdugen på Bakken i stykker, så det efterhånden sort ud for revyen.
Men Cirkusrevyen ikke bare overlever – nej, den overleverer!
Åbningsnummeret drager en parallel imellem 1920’erne og 2020’erne som det festlige efterkriseårti. Den parallel har scenografen Benjamin la Cour dyrket i et art deco-inspireret, guldbelagt, glitrende og glinsende lækkert showudtryk med påfugle på siden og franske volierer til orkestret. Og alt sammen i den detaljerige og ekstremt gennemførte stil, som kendetegner Benjamin la C
Du skal være logget ind for at kunne læse indholdet på mortenhede.dk.
Har du allerede et login? Log ind her.