Revyen har ikke fortjent at lyde så dårligt
Esbjerg Revyen 2019 er en både velfungerende og musikalsk revy, men lyden i Musikhuset Esbjerg er urimeligt dårlig.

Esbjerg Revyen åbner med et utraditionelt nummer, hvor de medvirkende præsenteres med hver sit instrument. Det indledes af kapelmester Peter Bom på piano, og siden kommer de medvirkende ind enkeltvis med kontrabas, tromme, ukulele og trompet.
Det er jo i åbningsnummeret, vi skal få en fornemmelse af revyens tema – og i år er det altså musikken, der er i fokus i Esbjerg.
Artiklen fortsætter. Opret abonnement, eller log ind for at læse videre.
Vælg din prisSom abonnent får du ubegrænset adgang til mortenhede.dk, og du bestemmer selv prisen. Abonnementet fornyes månedligt.
Du kan til enhver tid opsige abonnementet eller ændre dit månedlige beløb. Som abonnent modtager du også en ugentlig oversigt over udgivelser på mortenhede.dk via e-mail. |
Er du allerede abonnent? Log ind her.
Denne artikel omhandler: Christian Gade Bjerrum, Esbjerg Revyen, Farshad Kholghi, Jacob Weble, Jan Svarrer, Janus Elsig, Jens Frausing, Jens Svane Boutrup, Kasper Gattrup, Lars Bisgaard, Leif Fabricius, Merete Mærkedahl, Michel Castenholt, Morten Wedendahl, Musikhuset Esbjerg, Peter Bom, Pippi O'hara, Rasmus Krogsgaard, Rasmus Søndergaard, Vase & Fuglsang