Revyen har ikke fortjent at lyde så dårligt
Esbjerg Revyen 2019 er en både velfungerende og musikalsk revy, men lyden i Musikhuset Esbjerg er urimeligt dårlig.

Esbjerg Revyen åbner med et utraditionelt nummer, hvor de medvirkende præsenteres med hver sit instrument. Det indledes af kapelmester Peter Bom på piano, og siden kommer de medvirkende ind enkeltvis med kontrabas, tromme, ukulele og trompet.
Det er jo i åbningsnummeret, vi skal få en fornemmelse af revyens tema – og i år er det altså musikken, der er i fokus i Esbjerg.
Få adgang til hundredevis af anmeldelser og artikler
Som abonnent får du ubegrænset adgang til alt indhold på mortenhede.dk, samt en oversigt over ugens udgivelser i din indbakke hver mandag.
Er du allerede abonnent? Log ind her.
Navne i dette indlæg: Christian Gade Bjerrum, Esbjerg Revyen, Farshad Kholghi, Jacob Weble, Jan Svarrer, Janus Elsig, Jens Frausing, Jens Svane Boutrup, Kasper Gattrup, Lars Bisgaard, Leif Fabricius, Merete Mærkedahl, Michel Castenholt, Morten Wedendahl, Musikhuset Esbjerg, Peter Bom, Pippi O'hara, Rasmus Krogsgaard, Rasmus Søndergaard, Vase & Fuglsang