Grønnegårds Teatrets opdaterede version af Oscar Wildes "En ideel ægtemand" er en sympatisk og aktuel forestilling om magtbegær og korruption.
Tivolirevyen 2024 er en god og smuk revy til en underholdende sommeraften i København, selvom det ikke altsammen er lige originalt.
Cirkusrevyen ligner stadig en revy i forandring til det bedre, selvom dette års forsøg ikke helt kommer på højde med sidste års kæmpesucces.
Skuespillerne Mette Rønne og Søren Ruby spiller blandede scener fra et parforhold i den søde og underholdende komedie "At dele et liv".
Det er ikke helt "same procedure as every year", når DON GNU gendigter ”90-års fødselsdagen” i en komisk action-version på Odsherred Teater.
Vi savner et formål og nogle klare valg i teaterversionen af Liv Nimand Duvås roman ”Mødrenes hus”, som derudover har meget godt at byde på.
Aarhus Teaters ”Force Majeure” er et farceagtigt teatralsk og grundkomisk kammerspil, der udstiller og udfordrer den gængse familiestruktur.
Temaerne hober sig op i teatermonologen ”Fuck You Account”, der ellers er et underholdende bud på feministisk teater til moderne kvinder.
Søren Pilmark, Asger Reher, Henrik Koefoed og Niels Olsen er stadig i fin form som Ørkenens Sønner, der endnu kan sige "pik" uden at rødme.
Den jødiske låneudbyder Shylock fra Shakespeares ”Købmanden i Venedig” er i centrum i Hamletscenens moderne gendigtning ”Ekko fra Venedig”.