Stor skuespilkunst i Eugene O'Neills psykologiske klassiker "Lang dags rejse mod nat" i Skuespilhuset.

Det er ikke scenografien eller de visuelle og auditive effekter, der gør "Lang dags rejse mod nat" i Det Kongelige Teater Skuespilhuset til en stor teateroplevelse. Dog er den diskrete, nøgne scenografi af Christian Albrechtsen og de fine, sanselige videoprojektioner af Natascha Thiara Rydvald med til at give forestillingen en særlig æstetik, som drager publikum imod fortællingen om den særdeles dysfunktionelle familien Tyrone.
Artiklen fortsætter. Opret abonnement, eller log ind for at læse videre.
Vælg din prisSom abonnent får du ubegrænset adgang til mortenhede.dk, og du bestemmer selv prisen. Abonnementet fornyes månedligt.
Du kan til enhver tid opsige abonnementet eller ændre dit månedlige beløb. Som abonnent modtager du også en ugentlig oversigt over udgivelser på mortenhede.dk via e-mail. |
Er du allerede abonnent? Log ind her.
Denne artikel omhandler: Christian Albrechtsen, Det Kongelige Teater, Henning Jensen, Karen-Lise Mynster, Karsten Wolstad, Morten Kirkskov, Natascha Thiara Rydvald, Peter Plaugborg, Simon Bennebjerg, Ulrik Gad