Der er ikke mange steder, man kan sætte en finger på Simon K. Bobergs flotte iscenesættelse, men han farer vild i kvaliteterne.

Peggy Pickit Ser Guds Ansigt blev første gang bragt til live i Berlin i november 2010 af en af de vigtigste tyske dramatikere lige nu; Roland Schimmelpfennig. Temaer som barnløshed, utroskab og udlængsel kommer tydeligvis fra en moderne dramatikers pen, men når Schimmelpfennig overdøver sig selv med tanker om ulandshjælp og livets barskere realiteter, afslører han især, at han er en dramatiker med noget på hjerte. Men en forestilling med så mange kvaliteter kan ofte blive for uklar, og i Peggy Pickit er flere af kvaliteterne kun fulgt delvist til dørs.
Dette kræver et abonnement
Du skal være abonnent på mortenhede.dk for at læse dette. Få ubegrænset adgang til mortenhede.dk ved at oprette et abonnement her.
Du kan opsige eller ændre dit abonnement når som helst.
Har du allerede et login? Log ind her.