Mens Makka Kleists "Udsigt" er til seks funklende nordstjerner, er Kim Leines "Blok 4" måske det værste teater, vi nogensinde har set.
Der er så meget potentiale i Folketeatrets ”Den gerrige”, men inspirationen udeblev, og forestillingen er blevet til en halvkedelig fuser.
Den folkelige krimikomedie ”Kiksekartellet” på Vendsyssel Teater er desværre hverken krimispændende eller komediesjov nok.
Det bliver for usammenhængende og uskarpt, når Teater Grob og CoreAct associerer frit over temaet fattigdom i forestillingen ”Ser du mig”.
De vigtige pointer og den eksemplariske skuespiller vægter ikke nok i forhold til tekniske fejl og et for ufokuseret manuskriptarbejde.
Shakes’ punkversion af ”Macbeth” er fint og sjovt udført, men alt det, der gør den til en Shakespeare-klassiker, er forsvundet.
Tivoli-gardens orkestre spiller ganske udmærket, men man har desværre forvekslet det med teater og spildt skønne scenekunstneres talent.
Det halter med historiefortællingen, men Liminals site specific-performance "Time Travel Tours" sætter alligevel refleksionerne i gang.
Teater V har med online-forestillingen ”Safe Space” lanceret begrebet digidramatik, og initiativet er mere spændende end forestillingen.
Teater Nordkrafts digitale version af "Dig og mig ved daggry" er en acceptabel substitut, men vi savner den lys- og lydisolerede teatersal.