Det var meningen, at "Googleren" skulle have spillet på scenen, men nu er den omformet til en digital version. Og det klæder ikke værket.
Teater Nordkrafts digitale version af "Dig og mig ved daggry" er en acceptabel substitut, men vi savner den lys- og lydisolerede teatersal.
Det Kongelige Teaters "Karantæne" er ikke teater, men den fortæller os om vores nutid på en nærværende og bevægende måde, som kun teatre kan.
Dokumentarserien "Dramadronning" på DR2 savner en klar vinkel og skildrer mest af alt en grundlæggende jobforvirring hos Anna Malzer.
"Til eftertiden" fortæller os ikke en traditionel historie, men skaber en postapokalyptisk tilstand lige midt i vores egne karantænehjem.
Anders Matthesen har udgivet bagom-dokumentaren "Anden taler ud", som trods sin uprofessionelle produktion er guf til standup-nørder og fans.
Hvorfor skal en komiker, der er kvinde, stadig omtales som kvindelig komiker? Det undersøger dokumentarserien "De sjove kvinder" på C More.
Sicilia Gadborg Høegh præsterer fremragende i teaterversionen af Tine Høegs "Nye rejsende" med iscenesættelse af Johan Sarauw.
Morten Wichmann leverer klassisk og veludført comedy med showet "Gangsta", men på Odeon i Odense drukner publikums begejstring i akustikken.
Både underholdningsværdien og det kunstneriske niveau er højt, når jazzmusikere, komikere, skuespillere og artister mødes i "Xmas Cabaret".