
ANMELDELSE: Stalins død, Nørrebro Teater
Nørrebro Teaters "Stalins død" er hverken sjov nok eller kritisk nok til at leve op til, hvad vi forventer af et morskabsteater i krigstid.
Teaterjournalist og anmelder
Teaterjournalist og anmelder

Nørrebro Teaters "Stalins død" er hverken sjov nok eller kritisk nok til at leve op til, hvad vi forventer af et morskabsteater i krigstid.

Den virkelige historie om den erotiske kultroman "O's historie" bliver udfoldet på Husets Teater som kliché-teater i fransk Pink Panther-stil.

"Til eftertiden" fortæller os ikke en traditionel historie, men skaber en postapokalyptisk tilstand lige midt i vores egne karantænehjem.
Denne side anvender cookies. Ved brug af hjemmesiden accepterer du samtidig anvendelsen af cookies. Læs mere