ANMELDELSE: Jytte fra marketing er desværre gået for i dag, Nørrebro Teater

Gråtonet firmakomedie om Jytte fra marketing og de andre

opsætter med stor succes sceneversionen af Morten Münsters koncernkomedie “Jytte fra marketing er desværre gået for i dag”.

4 ud af 6 stjerner

Der er noget spøjst over at lytte til de akademiserede udsagn, som jeg hører fra publikum omkring mig, før forestillingen begynder. Det er formentlig en pæn andel af de tilstedeværende, der i forvejen har læst Morten Münsters humoristiske bog “Jytte fra marketing er desværre gået for i dag”. Et par af mine nærmeste sidemakkere sidder og belærer deres ledsagere om adfærdsdesign, sociologiske mekanismer, HR-begreber og ledelsesmetoder. Tak for introduktionen, fessor.


Du bestemmer selv prisen

Få ubegrænset adgang på mortenhede.dk til en valgfri månedlig pris. Du kan til enhver tid opsige abonnementet eller ændre prisen.

Bemærk! Abonnementet er personligt og kun til privat brug.


Hvad er mortenhede.dk?

Jeg er uddannet journalist og har arbejdet professionelt som landsdækkende teateranmelder på mortenhede.dk og andre medier siden 2012. Jeg lægger vægt på uafhængighed og saglighed. Jeg tror ikke på ‘akademiseren’ over scenekunsten, men på den reelle teateroplevelse og dens betydning for os som publikum.

På mortenhede.dk kan du blandt andet læse mine anmeldelser – også dem, der er udgivet på andre medier som eksempelvis Jyllands-Posten og Teateravisen, hvor jeg er fast freelancer. Derudover finder du nyhedsartikler, interviews, podcast-episoder og andet journalistik, som jeg finder tid til at lave imellem anmeldelserne.

Jeg håber, du vil oprette et abonnement og dermed støtte den uafhængige teaterjournalistik.

Er du allerede abonnent? Log ind her.

Skal andre høre om dette?

Denne side anvender cookies. Ved brug af hjemmesiden accepterer du samtidig anvendelsen af cookies.  Læs mere