Gråtonet firmakomedie om Jytte fra marketing og de andre
Nørrebro Teater opsætter med stor succes sceneversionen af Morten Münsters koncernkomedie "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag".

Der er noget spøjst over at lytte til de akademiserede udsagn, som jeg hører fra publikum omkring mig, før forestillingen begynder. Det er formentlig en pæn andel af de tilstedeværende, der i forvejen har læst Morten Münsters humoristiske bog "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag". Et par af mine nærmeste sidemakkere sidder og belærer deres ledsagere om adfærdsdesign, sociologiske mekanismer, HR-begreber og ledelsesmetoder. Tak for introduktionen, fessor.
Men man skal ikke have fat på hornbrillerne her.
Dette indlæg er kun for abonnenter på mortenhede.dk. Opret abonnement herunder for at få adgang.
Bliv abonnent – du bestemmer prisen
Få ubegrænset adgang til artikler, anmeldelser og podcasts på mortenhede.dk til en valgfri månedlig pris.
Vælg dit månedlige beløb
Abonnementet er personligt og kun til privat brug. Kontakt mig for at høre om mulighederne for et erhvervsabonnement.
Er du allerede abonnent? Log ind her.