Gråtonet firmakomedie om Jytte fra marketing og de andre
Nørrebro Teater opsætter med stor succes sceneversionen af Morten Münsters koncernkomedie "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag".

Der er noget spøjst over at lytte til de akademiserede udsagn, som jeg hører fra publikum omkring mig, før forestillingen begynder. Det er formentlig en pæn andel af de tilstedeværende, der i forvejen har læst Morten Münsters humoristiske bog "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag". Et par af mine nærmeste sidemakkere sidder og belærer deres ledsagere om adfærdsdesign, sociologiske mekanismer, HR-begreber og ledelsesmetoder. Tak for introduktionen, fessor.
Men man skal ikke have fat på hornbrillerne her. Morten Münsters bøger udmærker sig nemlig ikke ved at udfolde en håndfuld fortænkte teorier, men tværtimod ved at skildre en stribe helt almindelige og voldsomt genkendelige situationer fra en gennemsnitlig arbejdsplads.
Opret abonnement for at læse videre
Dette indhold kræver et abonnement på mortenhede.dk. Opret et abonnement for at få ubegrænset adgang til alle anmeldelser og artikler. Abonnementet koster 79,- kroner om måneden.
Vær opmærksom på, at abonnementet er personligt og kun til privat brug