Karoline Brygmann, Gustav Dyekjær Giese, Lila Nobel, Magnus Haugaard og Troels Lyby i "Jytte fra marketing er desværre gået for i dag" på Nørrebro Teater. Foto: Büro Jantzen
Gråtonet firmakomedie om Jytte fra marketing og de andre
Nørrebro Teater opsætter med stor succes sceneversionen af Morten Münsters koncernkomedie “Jytte fra marketing er desværre gået for i dag”.
Der er noget spøjst over at lytte til de akademiserede udsagn, som jeg hører fra publikum omkring mig, før forestillingen begynder. Det er formentlig en pæn andel af de tilstedeværende, der i forvejen har læst Morten Münsters humoristiske bog “Jytte fra marketing er desværre gået for i dag”. Et par af mine nærmeste sidemakkere sidder og belærer deres ledsagere om adfærdsdesign, sociologiske mekanismer, HR-begreber og ledelsesmetoder. Tak for introduktionen, fessor.
Du skal være logget ind for at kunne læse indholdet på mortenhede.dk.