Dramatikernes midtvejsprojekt "Bang" er blandt efterårets bedste forestillinger, og den spilles af et usædvanligt imponerende ensemble.
Aarhus Teaters "Cabaret" er en af sæsonens smukkeste forestillinger, men dens bevidste disharmonier minder os om alt det grimme i verden.
Der er både komiske og tragiske genretræk i Aarhus Teaters opsætning af ”Kagefabrikken”, som udfordrer grænserne for den personlige frihed.
Forestillingen dyrker spændingsfeltet mellem realisme og surrealisme, hvor lyd, scenografi og iscenesættelse går op i en højere enhed.
Nathalie Mellbye har som Aarhus Teaters nye huskunstner skabt en god og ubehagelig version af kultklassikeren ”A Clockwork Orange”.
"Til eftertiden" fortæller os ikke en traditionel historie, men skaber en postapokalyptisk tilstand lige midt i vores egne karantænehjem.
”Lazarus” er en smuk og musikalsk veludført musical på Aarhus Teater, hvor legenden David Bowie holdes i live igennem musikken.
Der er masser af orgier og seksuel frigørelse i Aarhus Teaters "The Rocky Horror Show", som dog fungerer bedre som kult end som musical.
På Aarhus Teater opsættes ”Dancer in the Dark” i en musikforestilling, der rammer både Lars von Triers filmunivers og Björks lydunivers.
Aarhus Teaters ”Friheden” gør tivoli levende efter lukketid, fantasifuldt iscenesat af Line Paulsen og farverigt kostumeret af David Gehrt.