De kongelige kriser bliver enten bagatelliseret eller ignoreret i den tre timer lange glorificering af Dronningen i musicalen ”Margrethe”.
Storartede skuespilpræstationer i Det Kongelige Teaters "Farlige forbindelser", men iscenesættelsen bliver for statisk, pæn og uinteressant.
Aarhus Teaters "Cabaret" er en af sæsonens smukkeste forestillinger, men dens bevidste disharmonier minder os om alt det grimme i verden.
Det Kongelige Teater udfordrer hverken publikum eller musicalgenren, men de tilfører alligevel et kvalitetslag til ”Matilda the Musical”.
"Til eftertiden" fortæller os ikke en traditionel historie, men skaber en postapokalyptisk tilstand lige midt i vores egne karantænehjem.
Velskrevent drama, udmærket iscenesættelse og fremragende skuespilpræstationer i forestillingen "Solformørkelse" på Teater Grob.
"Svejk" på Nørrebro Teater med Rasmus Botoft som Svejk og iscenesættelse af Peter Schrøder er morsom og aktuel, men den savner groteskhed.