”Influencer influenza” - om livet i linsen
Unge influencere får popularitet, penge og lækre vareprøver – men hvad er prisen, når det eneste produkt, man har på hylderne, er sig selv?

Når vi om 50 år ser tilbage på, hvad 2010’erne gjorde sig bemærket med, så vil de sociale mediers indtog nok stå øverst på listen. Sammen med dem kom også en ny måde at drive forretning på – et fag med stor prestige hos følgerne og stor kritik hos modstanderne: influencer marketing.
Begrebet dækker over markedsføring igennem såkaldte influenter.
Få adgang til hundredevis af anmeldelser og artikler
Som abonnent får du ubegrænset adgang til alt indhold på mortenhede.dk, samt en oversigt over ugens udgivelser i din indbakke hver mandag.
Er du allerede abonnent? Log ind her.
Navne i dette indlæg: Emma van der Vleuten Busk, Freja Klint Sandberg, Jeanette Lindbæk, Kasper Jacob Sejersen, Mads Emil Duelund Hansen, Niels-Martin Eriksen, Odense Teater, Rasmus Overgaard Hansen, Rebekka Bentzen, Simon Holmgreen