ANMELDELSE: Influencer influenza, Odense Teater

”Influencer influenza” - om livet i linsen

Unge influencere får popularitet, penge og lækre vareprøver – men hvad er prisen, når det eneste produkt, man har på hylderne, er sig selv?

4 ud af 6 stjerner

Når vi om 50 år ser tilbage på, hvad 2010’erne gjorde sig bemærket med, så vil de sociale mediers indtog nok stå øverst på listen. Sammen med dem kom også en ny måde at drive forretning på – et fag med stor prestige hos følgerne og stor kritik hos modstanderne: influencer marketing.

Begrebet dækker over markedsføring igennem såkaldte influenter. Helt almindelige mennesker gør sig populære på sociale medier og tjener derefter penge på at reklamere til deres følgesk

Privat
Månedligt abonnement. Kun til privat brug.
kr149,-
Fornyes automatisk. Afmeld når som helst.
Prøv 1 uge gratis
Erhverv
Månedligt abonnement. Inkluderer 5 logins.
kr495,-
Fornyes automatisk. Afmeld når som helst.
Opret abonnement

Er du allerede abonnent? Log ind her.


Tagget i dette indlæg: Emma van der Vleuten Busk, Freja Klint Sandberg, Jeanette Lindbæk, Kasper Jacob Sejersen, Mads Emil Duelund Hansen, Niels-Martin Eriksen, Odense Teater, Rasmus Overgaard Hansen, Rebekka Bentzen, Simon Holmgreen

Del denne artikel

Denne side anvender cookies. Ved brug af hjemmesiden accepterer du samtidig anvendelsen af cookies.  Læs mere