ANMELDELSE: Influencer influenza, Odense Teater

”Influencer influenza” - om livet i linsen

Unge influencere får popularitet, penge og lækre vareprøver – men hvad er prisen, når det eneste produkt, man har på hylderne, er sig selv?

4 ud af 6 stjerner

Når vi om 50 år ser tilbage på, hvad 2010’erne gjorde sig bemærket med, så vil de sociale mediers indtog nok stå øverst på listen. Sammen med dem kom også en ny måde at drive forretning på – et fag med stor prestige hos følgerne og stor kritik hos modstanderne: influencer marketing.

Artiklen fortsætter …


Log ind her eller gå til jp.dk

Har du ikke i forvejen et abonnement på mortenhede.dk, kan du oprette det her.

Prøveabonnement
Første måned
kr9,-
Abonnementet fortsætter herefter til 49,- kroner om måneden.
Prøv nu
Fuld adgang
Månedlig
kr49,-
Ubegrænset adgang til anmeldelser, artikler og andet indhold.
Abonnér


Denne artikel omhandler: , , , , , Mads Emil Duelund , , , , ,

Denne side anvender cookies. Ved brug af hjemmesiden accepterer du samtidig anvendelsen af cookies.  Læs mere