ANMELDELSE: Influencer influenza, Odense Teater

”Influencer influenza” - om livet i linsen

Unge influencere får popularitet, penge og lækre vareprøver – men hvad er prisen, når det eneste produkt, man har på hylderne, er sig selv?

4 ud af 6 stjerner

Når vi om 50 år ser tilbage på, hvad 2010’erne gjorde sig bemærket med, så vil de sociale mediers indtog nok stå øverst på listen. Sammen med dem kom også en ny måde at drive forretning på – et fag med stor prestige hos følgerne og stor kritik hos modstanderne: influencer marketing.

Log ind for at læse videre. Artiklen kan også findes hos Jyllands-Posten.


Vælg din pris

Bliv abonnent nu, og få ubegrænset adgang til alle anmeldelser og artikler. Du bestemmer selv, hvad prisen skal være.

Abonnementet fornyes månedligt, og du kan opsige abonnementet når som helst.


Denne artikel omhandler: , , , , , , , , , ,

Denne side anvender cookies. Ved brug af hjemmesiden accepterer du samtidig anvendelsen af cookies.  Læs mere