Muskelsvindfonden byder for første gang på Cirkus Jul, som med et mere teatererfarent hold langt overgår sommerpendanten Cirkus Summarum.
Der er både komiske og tragiske genretræk i Aarhus Teaters opsætning af ”Kagefabrikken”, som udfordrer grænserne for den personlige frihed.
Aarhus Teaters ”Alice i Eventyrland” er trods syrede kostumer, akrobatik og hårdtarbejdende skuespillere en monoton og søvndyssende omgang.
Forestillingen dyrker spændingsfeltet mellem realisme og surrealisme, hvor lyd, scenografi og iscenesættelse går op i en højere enhed.
Teaterkoncerten ”Jeg er jo lige her” med Anne Linnets sange er rykket fra Det Kgl. Teater til Aarhus Teater, og det har hjulpet betydeligt.
"Girls & Boys" af Dennis Kelly er en sirligt konstrueret monolog, der bliver fremragende fortolket af Nanna Bøttcher på Aarhus Teater.
Trods gode præstationer er det svært at se, hvad teaterformatet bidrager med til Anne Linnet-teaterkoncerten ”Jeg er jo lige her”.
Nathalie Mellbye har som Aarhus Teaters nye huskunstner skabt en god og ubehagelig version af kultklassikeren ”A Clockwork Orange”.
Selv om ”Charlie & chokoladefabrikken” på Aarhus Teater er en noget ujævn oplevelse, er den også sjov, fantasifuld og lidt uhyggelig.
Folketeatret har godt fat om teologien i Kaj Munks "Ordet", der streames gratis på teatrets hjemmeside den 5. april 2021.