“Tid til glæde” handler ikke rigtig om noget og bliver til mere end to timers navlepillende sniksnak, som vi kun sporadisk griner ad.
Cirkusrevyen ligner stadig en revy i forandring til det bedre, selvom dette års forsøg ikke helt kommer på højde med sidste års kæmpesucces.
Vi bliver inviteret til at grine ad den midaldrende mand, når Troels Malling, Jacob Weble og Kristian Holm Joensen spiller ”I frit forfald”.
Karen-Lise Mynster tilfører spændende nuancer til Harpagon i Molières "Den gerrige" hos Grønnegårds Teatret, der rummer flere originale greb.
Det kunne godt ligne starten på en ny æra for Cirkusrevyen, der imponerer med originale numre, wow-scenografi og nye koryfæer på scenen.
Odense Sommerrevy stiller med en muskuløs produktion og et stærkt og erfarent revyhold, men slæber også på en dødvægt af halvdårlige tekster.
Der er masser af lokale emner og Aarhus-kendisser i den flotte, første sæson af Aarhus Revyen, som først og fremmest imponerer musikalsk.
Sjællands Teater byder på en virkelig morsom og velskabt farce med Niels Olsens musikalske og stærkt komiske udgave af ”Den røde pimpernel”.
Bornholms Sommerrevy har scenisk dygtighed og en uimodståelig charme, som i år er deres redning fra en række usædvanligt dårlige tekster.
Odense Sommerrevy driller Putin og de russiske oligarker, men revyen savner generelt pointer og bæres først og fremmest af de medvirkende.