Teknisk overskud præger "Natten - en teaterkoncert" på Aarhus Teater, der trods dygtighed savner genkendelighed og gedigne wow-oplevelser.
Instruktøren og de medvirkende på Aarhus Teater lader os forstå poesien, humoren og meningen i "Romeo & Julie", som vi sjældent forstår den.
Aarhus Teaters ”Alice i Eventyrland” er trods syrede kostumer, akrobatik og hårdtarbejdende skuespillere en monoton og søvndyssende omgang.
Teaterkoncerten ”Jeg er jo lige her” med Anne Linnets sange er rykket fra Det Kgl. Teater til Aarhus Teater, og det har hjulpet betydeligt.
Selv om ”Charlie & chokoladefabrikken” på Aarhus Teater er en noget ujævn oplevelse, er den også sjov, fantasifuld og lidt uhyggelig.
Langsommelige replikscener og en masse udensomhalløj og special effects gør Aarhus Teaters ”Pagten” til en rodet og kedelig teateroplevelse.
Der er ingen tvivl om, at Svend Åge Madsens ”Se dagens lys” er aktuel, og at den derfor også bør ses i Aarhus Teaters dramatisering.
Der er masser af orgier og seksuel frigørelse i Aarhus Teaters "The Rocky Horror Show", som dog fungerer bedre som kult end som musical.
”Parasitterne” er en velskrevet satire af Carl Erik Soya, men i opsætningen på Aarhus Teater er det scenografien, der imponerer mest.
Årets familieforestilling på Aarhus Teater er en dramatisering af Michael Endes "Den uendelige historie" i iscenesættelse af Jacob Schjødt.