Vi savner et formål og nogle klare valg i teaterversionen af Liv Nimand Duvås roman ”Mødrenes hus”, som derudover har meget godt at byde på.
Foyer-monologen ”Rebound” på Mungo Park er en moderne, morsom og begavet komedie af forfatteren og dramatikerdebutanten Saynab Farah Dahir.
Johan Klint Sandberg og Ludvig Brostrup står sammen bag monologen "Hyper Switch Ultra Faggot", der er som en tragedie om selvudslettelse.
Der er både rumvæsner og astronauter med i musikforestillingen ”Ingenmandsland” på Mungo Park, der indvier deres nye scene med ufo-musical.
Viktor Tjernelds klimaforestilling ”At lære at dø” på Mungo Park bliver desværre en forudsigelig og ikke særligt oplysende omgang skældud.
Når Teater Momentum slår dørene op til "Øjne", så er det omtrent det eneste, som Teater Momentum gør – resten skal publikum selv stå for.
Viktor Tjernelds iscenesættelse af Ibsens "En folkefjende" på Odense Teater og Nørrebro Teater viser os foruroligende sider af os selv.
Der er mange gode idéer og interessante greb i "Generation 9/11", men samlet set er forestillingen for virkelighedsfjern til at engagere os.
Mungo Parks ”Galathea3000” er en tankevækkende men også noget umoden opdatering af Ovids 2000 år gamle myte om Pygmalion og statuen.
"Spejlmanden" begynder som en middelmådig komedie om en tysk plattenslager-journalist, men ender som ekstremt relevant samtidsdramatik.