Trods et par stærke hyldestnumre og en bidende klimavise er Nykøbing Falster Revyen en jævn revy, der bliver mere fornøjelig end farlig.
På visse områder er Folketeatrets "Sommer i Tyrol" en omgang ruskomsnusk, men i Rolf Heims iscenesættelse kommer hele holdet til at stråle.
Alle personerne i Odense Teaters familieforestilling ”Ronja Røverdatter”, er søde og sympatiske, og derfor er der ikke rigtig noget på spil.
Der er virkelig gode præstationer i ”Vild med dans – the musical”, men idéen er absurd, og resultatet er i bedste fald ligegyldigt.
”Midt om natten” fra 2018 genopsættes i en redigeret version, hvor der er fokus på salige Larsens musik og historien om et evigt venskab.
Julekalenderen ”Snefald” fungerer vældig godt i teaterversionen på Odense Teater, hvor handlingen er skåret ned til to velfortalte timer.
De dygtige musicalperformere på scenen løfter den noget uinteressante og melodramatiske fortælling til et festshow i "Sanne The Musical".
Odense Teaters ”Den store Gatsby” er enten for teatralsk eller ikke teatralsk nok og ender derfor som et halvdårligt stykke skuespil.
Flemming Jensens bearbejdelse af ”Frøken Nitouche” er blevet en aktuel, komisk og begavet musical med fremragende koreografi af Peter Friis.
Konventionel revy møder sort humor og skæve idéer i den noir-agtige, velproducerede og topmusikalske "Hjørringrevyen 2019".