Det er først, da vi er forlader Husets Teater, vi opdager hvilke kraftudbrud af skuespilpræstationer, vi har været vidne til i "Lille Eyolf".
"En historie om vold" på Aveny-T er en intens forestilling, der stiller spørgsmål og lader dem stå ubesvaret tilbage.
"Jeg kan bedst li’ når du er her" er sidste del af Teatret Gruppe 38's trilogi, der undersøger store følelser som frygt, vrede og kærlighed.
Tivoli-gardens orkestre spiller ganske udmærket, men man har desværre forvekslet det med teater og spildt skønne scenekunstneres talent.
Tilde Knudsen fortæller om arbejdet med og tankerne bag soloforestillingen "Alice i Eventyrland", der har premiere næste uge.
Det halter med historiefortællingen, men Liminals site specific-performance "Time Travel Tours" sætter alligevel refleksionerne i gang.
Madame Nielsens "Markedet (er ikke noget sted)" kritiserer klogt markedskræfterne, men teksten står i vejen for skuespillernes udfoldelse.
Teaterversionen af 70'er-klassikeren "Kvinde kend din krop" spiller videre på Mungo Park efter 10 år, men er stadig relevant for publikum.
Afgangsforestillingen "Alt er umuligt" skulle have spillet på scenen, men i stedet er det blevet til et videoværk, der bryder konventioner.
Vi genkender følelser og tanker hos os selv i Østerbro Teaters "Coronamonologerne", mens vi glædes over de dramatikere, vi savner i teatret.