Det bliver for usammenhængende og uskarpt, når Teater Grob og CoreAct associerer frit over temaet fattigdom i forestillingen ”Ser du mig”.
De vigtige pointer og den eksemplariske skuespiller vægter ikke nok i forhold til tekniske fejl og et for ufokuseret manuskriptarbejde.
Der er færre wow-oplevelser, men begrænsningens kunst klæder Nikolaj Cederholm i hans ”Teaterkoncert C.V. Jørgensen” på Aarhus Teater.
Shakes’ punkversion af ”Macbeth” er fint og sjovt udført, men alt det, der gør den til en Shakespeare-klassiker, er forsvundet.
Flemming Jensens gakkede lystspil ”De fedtede fætre på Kærgården” går efterhånden i selvsving og savner substans hen imod slutningen.
Skuespilleren Lane Lind fortæller historier fra sit 75 år lange liv i den musikalske kabaret ”Hvis livet var en sang” på Café Liva.
Vi går ind i en tidslomme på Bakkens Hvile, hvor bakkesangerinderne har sunget i 143 år, men nu ledsaget af mikrofoner og dankortterminaler.
Teatret Slotsgården sætter med deres farverige og moderne opsætning af Molières ”George Dandin” fokus på den altødelæggende jalousi.
Midt i strømmen af aflysninger inviterede Revyperler i Rødvig pludselig på en sommerrevy, hvor gamle revyklassikere har fået et coronatvist.
Turnéforestillingen ”Annas verden” er en sprælsk og humoristisk forestilling om den kvindelige kunstner, der var gift med Michael Ancher.