Der er masser af orgier og seksuel frigørelse i Aarhus Teaters "The Rocky Horror Show", som dog fungerer bedre som kult end som musical.
Det Kongelige Teaters "De fulde" af russiske Ivan Vyrypajev er en sjov forestilling, selvom den vist havde mere på hjerte, end som så.
Noah Haidles "Mr. Marmalade" på Odense Teater om den ensomme og oversete Lucy på 4 år er en tragisk, men hysterisk morsom komedie.
Onemanshowet "Færre end 3" er et følsomt og bevægende show af Lasse Rimmer, men den skarpe og gennemtænkte komik står i skyggen af alvoren.
Satireforestillingen "CoryDONG" er den anden forestilling i Ina-Miriam Rosenbaums Projekt Glemmebogen om møgsager fra Christiansborg.
De dygtige medvirkende i "Flashdance The Musical" fra One And Only Musical Teater kan ikke hamle op med en grundlæggende sjusket opsætning.
Søren Østergaards omrejsende Zirkus Nemo fejrer 20 års jubilæum med en forestilling, der både underholder og imponerer artistisk.
Henrik Vesterbergs portrætbog "Otto Leisner - Et liv i H.O.P.L.A." lærer os ikke meget nyt om Leisner og portrætterer ikke mennesket Otto.
Fiktion og virkelighed smelter sammen i Sargun Oshanas iscenesættelse af den grænseoverskridende forestilling "Audition" på Aarhus Teater.
Fredericia Teater giver ondt i både lattermuskler og samvittighed med miljømetamusicalen "Urinetown The Musical" om vandmangel og tisseri.