Idéerne er for mange og fravalgene for få i Jennifer Vedsted Christiansens kaotiske musikforestilling "Nordkraft" på Aalborg Teater.
Anita er tilbage på Aalborg Teater, hvor en rørende og begavet "Dødsbo på pløjemarken" afrunder den fremragende trilogi "Henvendelse Anita".
Jon Fosses eksistentielle og poetiske ”Jeg er vinden” er aldeles velfungerende med klovneansigter og psykedeliske farver på Aalborg Teater.
”Revolution i kommunen” er en fremragende toer til Henrik Szklanys socialrealistiske drama ”Alle mulige ting til salg” om samfundets tabere.
Familieforestillingen ”Hans og Grete” på Aalborg Teater drukner i kæmpe skumfiduser, uhyggelige monstre og en tæt teaterrøg.
Goethes ”Den unge Werthers lidelser” opsættes nu i to vidunderlige versioner, der går til opgaven med vidt forskellige indgangsvinkler.
Handlingen i Julie Maj Jakobsen forestilling ”Efter branden” er for ufokuseret, og Hans Henriksens iscenesættelse emmer af ligegyldighed.
Det er ikke Mozarts opera, men Beaumarchais' oprindelige skuespil fra 1778, som Aalborg Teater alt for desparat forsøger at gøre aktuel.
”Spotify og Radio Luxembourg” på Aalborg Teaters Borgerscene begynder som en hyggelig forestilling, men ender som en bitter tragedie.
Hvad skal der ske med Anita og hendes 44-årige søn? I ”Alle mulige ting til salg” på Aalborg Teater møder vi en familie på afgrundens rand.