Det bliver et følsomt og velspillet faderopgør på Teatret Møllen, hvor Lars Noréns ”Mod til at dræbe” er opsat med sønderjysk dialekt.
Aalborg Teaters direktør Hans Henriksen laver endnu en modernisering af en klassiker, og med ”Forbrydelse og straf” lykkes det heller ikke.
Gode revykræfter er i spil på Randers Egnsteater, hvor Elvis-kabareten ”Viva Las Vegas” er mere musikalsk og morsom end scenekunstnerisk velskabt.
Ann Hjort, Pernille Schrøder og Sofie Stougaard er en munter og velsyngende trio i Ann Mariagers komedie ”Modne damer i morgenkåbe”.
Det er Disney-prinsesserne, der gør de største kunster på isen, mens resten af ”Disney on Ice” er et roderi af historier og tomme kalorier.
Unge influencere får popularitet, penge og lækre vareprøver – men hvad er prisen, når det eneste produkt, man har på hylderne, er sig selv?
”Midt om natten” fra 2018 genopsættes i en redigeret version, hvor der er fokus på salige Larsens musik og historien om et evigt venskab.
Det danske teaterkompagni Sew Flunk Fury Wit lykkes primært med at bekræfte vores værste fordomme om performanceteater med ”Corpo Surreal”.
Selvom Det Ny Teater gør, hvad det kan for at redde den, så er ”Dance of the Vampires” så dårlig, at den aldrig skulle have set dagens lys.
Det unge revytalent Lukas Birch slår dørene op til en ny revy i Danmark, men der er ikke meget ungdommelighed over ”Jægerspris Revyen 2020”.