"I dit korte liv" på Odense Teater er en ekstraordinært vellykket teaterkoncert, der skildrer det levede liv igennem 25 hits fra 1915 til nu.
Odense Teaters opsætning af "Laser og pjalter" er udmærket håndværk, men den ensformige tekst føles mere og mere som spild af publikums tid.
Simon K. Boberg har klogt og sirligt iscenesat ”Frank vender hjem” på Odense Teater efter Kristian Bang Foss’ velfortalte samtidsroman.
En kabaret med viltre feer og et romantisk eventyr om ægte kærlighed smelter sammen i Odense Teaters ”Skønheden og Udyret”.
Odense Teaters ”Den store Gatsby” er enten for teatralsk eller ikke teatralsk nok og ender derfor som et halvdårligt stykke skuespil.
Odense Teaters "Min geniale veninde" er med Madeleine Røn Juuls iscenesættelse og Catia Hauberg Engels scenografi temmelig genialt teater.
Musicalen ”Leonora Christina” på Odeon i Odense er for ustruktureret og for omfattende til Peter Langdals krøllede idéer og æstetiske fokus.
Nu genopsætter Odense Teater ”Nissebanden i julemandens land”, som er et teatersammenkog af Flemming Jensens tv-julekalendere om Nissebanden.
Det er den store passion for Tom Kristensen og hans digte, der gør Odense Teaters og BaggårdTeatrets ”TOM” interessant – ikke teaterformatet.
Velformuleret, debatskabende scenekunst med forestillingen "De stuerene" om 20 år med Dansk Folkeparti.