"I dit korte liv" på Odense Teater er en ekstraordinært vellykket teaterkoncert, der skildrer det levede liv igennem 25 hits fra 1915 til nu.
Storartede skuespilpræstationer i Det Kongelige Teaters "Farlige forbindelser", men iscenesættelsen bliver for statisk, pæn og uinteressant.
Odense Teaters opsætning af "Laser og pjalter" er udmærket håndværk, men den ensformige tekst føles mere og mere som spild af publikums tid.
Sargun Oshanas rædselskollage ”Terror/is/me” på Odense Teater er en frygtelig og ubehagelig forestilling, som du ikke må snyde dig selv for.
Julekalenderen ”Snefald” fungerer vældig godt i teaterversionen på Odense Teater, hvor handlingen er skåret ned til to velfortalte timer.
Odense Teater kommer for tæt på at gøre hovedpersonen Christopher til en særling i deres version af ”Den mystiske sag om hunden i natten”.
Odense Teaters "Min geniale veninde" er med Madeleine Røn Juuls iscenesættelse og Catia Hauberg Engels scenografi temmelig genialt teater.
Virkemidler og visuelle valg kolliderer i ”Mio, min Mio” på Odense Teater, mens Mathias Sprogøe Fletting imponerer som den 9-årige Mio.
Det er den store passion for Tom Kristensen og hans digte, der gør Odense Teaters og BaggårdTeatrets ”TOM” interessant – ikke teaterformatet.
Blodbad, lysskær og shakespeareansk skuespil forædler en i forvejen formidabel iscenesættelse af Simon K. Boberg i Odense Teaters "Macbeth".