Mens Aarhus Teater spiller en 6-stjernet forestilling nede i kælderen, bliver ”Den vægelsindede” på Scala måske sæsonens værste forestilling.
Den tynde nærdødshistorie i ”Anna, Walk With Me” går an, fordi iscenesættelsen bygger på stemningsfulde billeder og sublim dukkeførerkunst.
Gode revykræfter er i spil på Randers Egnsteater, hvor Elvis-kabareten ”Viva Las Vegas” er mere musikalsk og morsom end scenekunstnerisk velskabt.
Godhed og ondskab mødes i Tue Bierings forrygende morsomme, kaotiske og væmmelige forestilling ”Det gode vs det onde” på Aalborg Teater.
Handlingen i Julie Maj Jakobsen forestilling ”Efter branden” er for ufokuseret, og Hans Henriksens iscenesættelse emmer af ligegyldighed.
Konventionel revy møder sort humor og skæve idéer i den noir-agtige, velproducerede og topmusikalske "Hjørringrevyen 2019".
Afgangsforestillingen "Katastrofen sker i pausen" er to velskrevne og velspillede enaktere, som skildrer samfundet før og efter apokalypsen.
”Et dukkehjem" på Aalborg Teater bliver en velfunderet men spændingsløs efterfølger til Kaspar Rostrups version på Vendsyssel Teater.
Snart flyver tulipaner, opkast og skældsord igennem stuen på Aalborg Teater i ”Blodbadets gud” af den franske dramatiker Yasmina Reza.
Afgangseleverne fra studieretningerne Skuespil og Dramatisk Skrivekunst på DDSKS Aarhus beviser en kollektivistisk tilgang til scenekunsten.