Johan Klint Sandberg og Ludvig Brostrup står sammen bag monologen "Hyper Switch Ultra Faggot", der er som en tragedie om selvudslettelse.
Når Teater Momentum slår dørene op til "Øjne", så er det omtrent det eneste, som Teater Momentum gør – resten skal publikum selv stå for.
Madame Nielsen står lidt i vejen for budskabet i centrum af performance-forestillingen "Verdensfrelserinden" på Sort/Hvid og Teater Momentum.
Vi sidder inde på Teater Momentum og følger med på en skærm, mens de medvirkende går rundt i Odenses gader og gør, hvad terningen bestemmer.
Ursula Andkjær Olsens tekst på Teater Grob har givetvis litterære kvaliteter, men som teater er den for usammenhængende og meningsløs.
Vi ser ikke forestillingen ”En fortælling om blindhed”. Vi hører den i hovedtelefonerne, mens vi mærker angsten brede sig i kroppen.
"Til eftertiden" fortæller os ikke en traditionel historie, men skaber en postapokalyptisk tilstand lige midt i vores egne karantænehjem.
Forfatter Ida Marie Hede og instruktør Niels Erling har skabt en forestilling, der har så meget på hjerte, at vi går glip af det hele.
Dette års to afgangsforestillinger fra Den Danske Scenekunstskole i Odense, "Anslag mod hendes liv" og "Tre søstre", er for lidt og for meget.
Over 1.000 mennesker så med online, da franske Océane tog sit eget liv. Nu er historien blevet til forestillingen ”16:29” på Teater Momentum.