Grønnegårds Teatrets opdaterede version af Oscar Wildes "En ideel ægtemand" er en sympatisk og aktuel forestilling om magtbegær og korruption.
Nanna Cecilie Bang sætter ord på vores bekymringer og tanker i "En guide til en (lidt) lysere fremtid", der forsøger at finde lyset i mørket.
Karen-Lise Mynster tilfører spændende nuancer til Harpagon i Molières "Den gerrige" hos Grønnegårds Teatret, der rummer flere originale greb.
Nørrebro Teaters "Kunsten at være okay" læner sig op ad teaterkoncertgenren med tekster af Nanna Cecilie Bang og musik af Thomas Buttenschøn.
Aarhus Teaters ”Alice i Eventyrland” er trods syrede kostumer, akrobatik og hårdtarbejdende skuespillere en monoton og søvndyssende omgang.
Teaterkoncerten ”Jeg er jo lige her” med Anne Linnets sange er rykket fra Det Kgl. Teater til Aarhus Teater, og det har hjulpet betydeligt.
Selv om ”Charlie & chokoladefabrikken” på Aarhus Teater er en noget ujævn oplevelse, er den også sjov, fantasifuld og lidt uhyggelig.
Der er både julestemning og grufuld uhygge i Aarhus Teaters familieforestilling ”Et juleeventyr”, der først og fremmest imponerer visuelt.
Madame Nielsens "Markedet (er ikke noget sted)" kritiserer klogt markedskræfterne, men teksten står i vejen for skuespillernes udfoldelse.