"I dit korte liv" på Odense Teater er en ekstraordinært vellykket teaterkoncert, der skildrer det levede liv igennem 25 hits fra 1915 til nu.
Odense Teaters opsætning af "Laser og pjalter" er udmærket håndværk, men den ensformige tekst føles mere og mere som spild af publikums tid.
Martin Miehe-Renards teaterversion af ”Jul på slottet” på Odense Teater vækker klassikeren til live i Benjamin la Cours prægtige scenografi.
Sargun Oshanas rædselskollage ”Terror/is/me” på Odense Teater er en frygtelig og ubehagelig forestilling, som du ikke må snyde dig selv for.
Simon K. Boberg har klogt og sirligt iscenesat ”Frank vender hjem” på Odense Teater efter Kristian Bang Foss’ velfortalte samtidsroman.
Det abstrakte og det realistiske kæmper imod hinanden i Nicolei Fabers teaterversion af Woody Allens ”Blue Jasmine” på Odense Teater.
"Til eftertiden" fortæller os ikke en traditionel historie, men skaber en postapokalyptisk tilstand lige midt i vores egne karantænehjem.
En kabaret med viltre feer og et romantisk eventyr om ægte kærlighed smelter sammen i Odense Teaters ”Skønheden og Udyret”.
Odense Teaters ”Den store Gatsby” er enten for teatralsk eller ikke teatralsk nok og ender derfor som et halvdårligt stykke skuespil.
En teaterversion af musicalfilmen "Jeg er sgu min egen" fra 1967 spiller nu Nørrebro Teater, hvor Mathilde Passer imponerer i Daimis rolle.