Simon K. Boberg har klogt og sirligt iscenesat ”Frank vender hjem” på Odense Teater efter Kristian Bang Foss’ velfortalte samtidsroman.
Scenografien i Aalborg Teaters ”Snefald” er importeret fra Odense Teater, der havde mere held med sin opsætning af forestillingen sidste år.
Alle personerne i Odense Teaters familieforestilling ”Ronja Røverdatter”, er søde og sympatiske, og derfor er der ikke rigtig noget på spil.
I sin debutforestilling, ”Se på mig når jeg taler til dig”, roder norske Monica Isakstuen kærlighed og incestuøse overgreb hovedløst sammen.
Den unge Rahels dannelsestrang er den mest interessante at følge i det jødiske familiekammerspil ”Modersmål/Mameloschn” på Odense Teater.
På Nørrebro Teater bliver publikum en del af den gribende og morsomme ”Alle gode ting” om en dreng og hans depressive og suicidale mor.
Det abstrakte og det realistiske kæmper imod hinanden i Nicolei Fabers teaterversion af Woody Allens ”Blue Jasmine” på Odense Teater.
Madame Nielsens "Markedet (er ikke noget sted)" kritiserer klogt markedskræfterne, men teksten står i vejen for skuespillernes udfoldelse.
Unge influencere får popularitet, penge og lækre vareprøver – men hvad er prisen, når det eneste produkt, man har på hylderne, er sig selv?
Odense Teaters musikalske opsætning af Shakespeares ”Helligtrekongersaften” er en klassisk komedie, der passer til tiden.