I sit onemanshow "Levemand" har Tobias Dybvad skåret ned for de sjove billeder og træder i karakter som publikumsstærk standupkomiker.
Med onemanshowet ”Dæmonkrati” sætter standupkomikeren og satirikeren Michael Schøt fokus på demokratiet og absurditeterne i vores samfund.
Simon Talbots morsomme standupshow “Optur” fortæller om hans opvækst i Jehovas Vidner, men det er ikke kun en fordel, at showet er så sjovt.
Flemming Jensens "Den komiske uskyld" er som en iscenesat erindringsbog, der rummer mange af Jensens facetter som humorist og satiriker.
Christian Fuhlendorff bliver teknisk mere og mere raffineret, men i hans nye onemanshow "Det sjovt" savner vi nogle af hans gamle tricks.
Med sit nye onemanshow "Et storslået menneske" placerer Thomas Warberg igen sig selv blandt dansk standups teknisk dygtigste komikere.
Cirkus Summarum har heldigvis frigjort sig selv fra behovet for at fortælle historier og nøjes med at lave et cirkusshow, der virker.
Fejlslagen Reumert-prisfest giver en klumpet oplevelse og fremstiller samtidigt dansk teater som en snæver kunstart for akademiske spidser.
Anders Matthesen har udgivet bagom-dokumentaren "Anden taler ud", som trods sin uprofessionelle produktion er guf til standup-nørder og fans.
Det er Disney-prinsesserne, der gør de største kunster på isen, mens resten af ”Disney on Ice” er et roderi af historier og tomme kalorier.