Odense Teater underholder med den groteske fortælling om Thomas B. Thriges Gade, der er en 61 år lang, pinlig farce i Odenses lokalhistorie.
Odense Teaters opsætning af "Laser og pjalter" er udmærket håndværk, men den ensformige tekst føles mere og mere som spild af publikums tid.
Martin Miehe-Renards teaterversion af ”Jul på slottet” på Odense Teater vækker klassikeren til live i Benjamin la Cours prægtige scenografi.
Sargun Oshanas rædselskollage ”Terror/is/me” på Odense Teater er en frygtelig og ubehagelig forestilling, som du ikke må snyde dig selv for.
Alle personerne i Odense Teaters familieforestilling ”Ronja Røverdatter”, er søde og sympatiske, og derfor er der ikke rigtig noget på spil.
Det abstrakte og det realistiske kæmper imod hinanden i Nicolei Fabers teaterversion af Woody Allens ”Blue Jasmine” på Odense Teater.
Sammensværgelser, magtkneb og kærlighed driver fortællingen i Vendsyssel Teaters fængende opsætning af Maria Hellebergs roman ”Stormene”.
Julekalenderen ”Snefald” fungerer vældig godt i teaterversionen på Odense Teater, hvor handlingen er skåret ned til to velfortalte timer.
Odense Teaters ”Den store Gatsby” er enten for teatralsk eller ikke teatralsk nok og ender derfor som et halvdårligt stykke skuespil.
Noah Haidles "Mr. Marmalade" på Odense Teater om den ensomme og oversete Lucy på 4 år er en tragisk, men hysterisk morsom komedie.