Viktor Tjernelds klimaforestilling ”At lære at dø” på Mungo Park bliver desværre en forudsigelig og ikke særligt oplysende omgang skældud.
Selvom showet hedder “Alt er godt”, så drejer Huxi Bachs nye comedyshow sig om alt det forfærdelige, som vi ikke rigtig får gjort noget ved.
Konceptet er klart, og solistpræstationerne er gode, men tilsammen bliver Det Kgl. Teaters ”Den vægelsindede” for fjollet og flagrende.
Der er noget Olsen Banden-agtigt over planen i ”The Producers”, hvor to musicalproducenter vil tjene penge på at lave et stensikkert flop.
Der er vidunderlige solister og æstetiske wow-oplevelser i musicalversionen af ”Pretty Woman”, men historien er helt ude af trit med tiden.
Teatret ved Sorte Hest hylder ikke alderdommen, men sender kærlige hilsner til det levede liv i kabaretten ”Inden vi dør synger vi en sang”.
Sjællands Teater byder på en virkelig morsom og velskabt farce med Niels Olsens musikalske og stærkt komiske udgave af ”Den røde pimpernel”.
Selvom Bager Jørgen og Smadremanden ikke er i deres es i år, så gør de gæstende cirkusartister dette års Zirkus Nemo uforglemmelig og sexet.
Frede Gulbrandsens nye Odsherred Sommerrevy lægger ud med en både charmerende, sjov, rørende og absurd premieresæson i Nykøbing Sjælland.
Ungdomsforelskelse og generationsopgør hyldes i Grønnegårds Teatrets moderne og konceptstærke opsætning af Ludvig Holbergs ”Maskerade”.