Odense Sommerrevy driller Putin og de russiske oligarker, men revyen savner generelt pointer og bæres først og fremmest af de medvirkende.
Det er en velsmurt teatermaskine, der tøffer afsted på Teatret Svalegangen med en noget åndsbollet forestilling om aarhusianske Stig Tøfting.
Musicalen ”Elsk mig i nat” har banaliteter og melodrama nok til en hel sæbeopera, men det ringe drama opvejes heldigvis af gode sangere.
Signe Egholm Olsen og Rasmus Bjerg forsvarer forbilledligt deres usympatiske roller i Det Kongelige Teaters opsætning af tragedien ”Medea”.
Odense Teaters opsætning af "Laser og pjalter" er udmærket håndværk, men den ensformige tekst føles mere og mere som spild af publikums tid.
Sargun Oshanas eksperiment "Xistens" på Teater Grob, hvor manuskriptet er skabt af en kunstig intelligens, er heldigvis langtfra åndelig føde.
Folketeatrets opsætning af ”Bedrag” får ikke pulsen op, men den byder dog på glimrende præstationer af Støvelbæk, Ellegaard og Lykkegaard.
London Toast Theatre byder på traditionsrig komik med "Tell Me About It", men der er ikke nok crazykomik i dette års Crazy Christmas Cabaret.
Muskelsvindfonden byder for første gang på Cirkus Jul, som med et mere teatererfarent hold langt overgår sommerpendanten Cirkus Summarum.
Aarhus Teaters ”Alice i Eventyrland” er trods syrede kostumer, akrobatik og hårdtarbejdende skuespillere en monoton og søvndyssende omgang.